ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор школи

_________Легка В.А.

План заходів

Зміст заходу Відповідальний Примітка
1 Тематичні лінійки «Ми проти-проявів глузування, насилля, цькування і нетолерантного ставлення» Соціальний педагог, педагог-організатор
2 Тематична виставка у шкільний бібліотеці на теми: «Булінг», «Насильство» Бібліотекар
3 Створення інформаційного стенду щодо жорстокого поводження по відношенню до дітей; запобігання і протидію домашньому насильству та булінгу. Соціальний педагог
4 Участь у конкурсі малюнків «Ні – насиллю!» 1-4 клас Класні керівники, соціальний педагог
5 Надати поради, консультування батькам про наслідки насилля, цькування та відповідальність за такі дії; Надавати поради дітям, формувати у них ефективні стратегії поведінки в таких ситуаціях, вчити, як захистити себе і допомогти іншому. Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники
6 Анкетування дітей 5-9 класів щодо домашнього насильства, булінгу у школі. Практичний психолог, соціальний педагог
7 Виступ на загальношкільних батьківських зборах представників Головного управління ювенальної юстиції з питанням «Булінг» Представники Головного управління ювенальної юстиції
8 Перегляд відео «Булінг у школі та як з ним боротися» Соціальний педагог
9 Круглий стіл для педагогів «Безпечна школа. Маски булінгу» Соціальний педагог, практичний психолог
10 У випадках булінгу серед учнів своєчасне інформування управління освіти, управління з питань захисту прав дітей, ювенальної превенції Адміністрація, соціальний педагог
11 Участь у конкурсі «Стоп Булінг» ( створення мультику) Соціальний педагог
12 Участь у семінарах на тему насиллю та булінгу Адміністрація, соціальний педагог, практичний психолог, класні керівники
13 Круглий стіл «СТОП БУЛІНГУ» Адміністрація Соціальний педагог
14 Виступ на педраде «Попередження булінгу у закладі освіти» Соціальний педагог
15 Тренінгове заняття з представниками головного управління юстиції «Стоп булінг» для учнів 7 класа Соціальний педагог Класний керівник
Кiлькiсть переглядiв: 209

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.